معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای استان همدان، از حضور تجار و رایزن‌های اقتصادی در نمایشگاه توانمندیهای صنایع کوچک خبر داد و گفت: رایزن‌ها و مدیران مراکز تجاری و بازرگانی کشور‌هایی مانند قرقیزستان، ترکیه، مالزی، عراق و رایزن بازرگانی منتخب ج. ا. ایران در برزیل در این نمایشگاه جهت بازدید از توانمندی‌های استان و تعامل با تولیدکنندگان حضور دارند.
کد خبر: ۱۱۳۴۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸ 27 October 2023

هشتمین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع و خوشه‌های کسب و کار استان همدان در راستای معرفی محصولات واحد‌های تولیدی استان همدان در حوزه‌های صنایع غذایی، ادوات و ماشین آلات کشاورزی، دارویی، پوشاک، سفال، مصنوعات چرمی، فرش و ... با بیش از ۱۰۰ واحد تولیدی و ۱۶ واحد دانش بنیان در فضای نمایشگاهی به متراژ ۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع در حال برگزاری است.

به گزارش تابناک همدان، معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های استان همدان، گفت: این نمایشگاه که از تاریخ ۲ آبان لغایت ۵ آبان در حال برگزاری است و استقبال خوبی از سوی تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی داشتیم.

مسعود ایمانی از حضور تجار و رایزن‌های اقتصادی در این نمایشگاه خبر داد و افزود: رایزن‌ها و مدیران مراکز تجاری و بازرگانی کشور‌هایی مانند قرقیزستان، ترکیه، مالزی، عراق و رایزن بازرگانی منتخب ج. ا. ایران در برزیل در این نمایشگاه جهت بازدید از توانمندی‌های استان و تعامل با تولیدکنندگان حضور دارند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی را جهت شرکت کنندگان در نمایشگاه، تدارک دیده ایم، تصریح کرد: برگزاری کلینیک کسب و کار و ارائه خدمات مشاوره صنعتی با حضور مشاوران کسب و کار استان، برگزاری سمینار آموزشی پرسش و پاسخ با هیئت تجاری و رایزنان بازرگانی در سالن همایش اتاق بازرگانی، از مهمترین اقدامات است.

ایمانی برگزاری جلسات b۲b با تولیدکنندگان و صادرکنندگان و مدیران مراکز تجاری جمهوری اسلامی ایران در قرقیزستان، ترکیه و مالزی و همچنین بازدید رایزن‌ها و هیئت تجاری از واحد‌های تولیدی شاخص استان مثل ماشین زراعت، شرکت غذایی آفاق و شرکت پایا بسپار و ماشین برزگر، پرنده باران پارس را از دیگر اقدامات، در حاشیه هشتمین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک اعلام کرد وی افزود: همه این اقدامات با تلاش و همراهی مجموعه شرکت شهرک‌های استان همدان و مدیر عامل محترم شرکت صورت گرفت.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های استان همدان در پایان یادآور شد: این نمایشگاه تخصصی با هدف معرفی توانمندی‌های استان و معرفی محصول و تولیدات با رویکرد صادراتی و توسعه بازار و معرفی پتانسیل‌های تولیدی استان همدان برگزار می‌شود که خوشبختانه این نمایشگاه با اقبال عمومی و چندین تفاهنامه تجاری در حوزه‌های کشاورزی، صنایع غذایی با هیئت‌های تجاری منعقد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار